måndag 25 januari 2010

Måndagmorgon...

Måndagmorgon och allt vad det innebär. Ny vecka på jobbet, förskylningen har lagt sig. Väldigt gott det kan jag säga.

Vilken helg, fredagen avyttra jag o Ö med kanon sällskap på Heaven 23 för att fira Duffys två cert på hans första två utställningar i min hand och Knockando o Patrik som har erövrat Danska Gordonsetterklubbens Vandringspris "Årets Fälthund" 2009.
Ett stort Grattis till Susanne Magnusson och Patrik Andersson med deras fantastiskt duktiga hundar.

Under fredagkvällen fick också ständig kontakt via sms då Zidanes tjej blev mamma till 10 st små godingar. Intresserad av denna riktigt fina kombination av nordiska/italienska och fransk/spanska linjer. Kontakta mig så förmedlar jag kontakten vidare.

Avslutningen av söndagen blir en väldigt lugn söndag.

//S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar