lördag 30 januari 2010

Kär igen...

Idag blev vi hämtade av en god vän och vi åkte upp till Tjörn, utan hundar men till shopping av hundprylar.. Tycker alltid det är lika roligt varje gång och åka dit. Första gången för min goda vän och även hon tyckte det var roligt och gjorde lite bra inköp. Men nu hade hon köpt ny bil...å vilken bil sen..
Jag blev kär på måmangen.. En svart Jeep Grand Cherokee med svarta rutor, vilken bil..
En riktig hundbil med lyxkomfort...
Jag fick sedan dessutom testköra den hem, vilken bil säger jag igen..
Sedan när jag kom hem på gatan så sa Ö, - skall du fickparkera? - Ja det är väl inga problem..hihi..
Det var det inte, en baggis.. :)

Missa att fota pärlan, men C där har du köpt att en riktig pärla..

Här kommer lite bilder från ett soligt vintrigt Tjörn..





(foton taget med min nya mobil)

//S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar